Sociale medier

Sociale medier

Et hashtag kan nå verden rundt meget hurtigt, og det er en rigtig god måde at skabe fokus om emnet på. Det skal være fængende, så det bliver søgt på og delt, det skal sprede det gode budskab, og det skal være gennemtænkt.

Mange vil nøjes med at dele det eller sætte det på deres profil, men budskabet kommer ud til et stor skare af mennesker, og hvis bare en del af dem vil ønske at donere, og ellers ikke ville have gjort det, så har det været alle kræfterne værd.

Det gælder om at gøre fokus konsekvent. Det skal være som et godt slogan, der bliver husket for eftertiden, og som mange vil kunne huske selv mange år efter. Men der skal samtidig være plads til det nye. Ved at ændre i det med jævne mellemrum, så bringes bekæmpelsen af kræft i fokus hele tiden.

Ikke at det bliver glemt, men der er så meget andet, der fylder i hverdagen og i tilværelsen, og derfor er det vigtigt hele tiden at vise emnet frem. Uden det bliver grænseoverskridende og anmassende.

Det er en hårfin balance, du skal lære at mestre til fulde.